Πίνακας συντονιστών στις Μόνιμες Επιτροπές ΣΑΔΑΣ – ΠΕΑ (2014 – 2017)
ΜΟΝΙΜΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΣΑΔΑΣ – ΠΕΑ
2015 – 2017 |
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ |
|
Α. | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ | ΒΙΒΙΑΝΝΑ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΥ |
1 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ & ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΕΓΓΡΑΦΕΣ, ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ, ΧΟΡΗΓΙΕΣ, ΠΟΡΟΙ |
|
2 | ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ
ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΜΕΛΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ |
|
Β. | ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ & ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ | ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΟΥΛΑΚΗΣ |
1 | ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ | |
2 | ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ & ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (ΤΣΜΕΔΕ, ΕΤΑΑ)
ΘΕΜΑΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ & ΑΜΟΙΒΩΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
|
3 | ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΙ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ
ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΔΟΜΗΣΗΣ |
|
4 | ΚΛΑΔΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ & ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΗΜΙΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ & ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΔΠΥ |
|
5 | ΑΘΕΜΙΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ | |
6 | ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ | |
Γ. | ΝΕΟΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ, ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ | ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΕΚΑΤΟΣ |
1 | ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΩΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ |
|
2 | ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ | |
Δ. | ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΧΩΡΟΥ | ΧΡΥΣΗ ΜΑΚΡΑΚΗ |
1 | ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΧΩΡΩΝ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ |
|
2 | ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΘΕΜΑΤΑ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΑΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ |
|
3 | ΘΕΜΑΤΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
ΔΟΜΗΣΗ ΣΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ & ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΟΜΗΣΗΣ |
|
Ε. | ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ & ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ | ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ |
1 | ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ / ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ, ΗΜΕΡΙΔΕΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ, ΒΡΑΒΕΙΑ / ΕΚΘΕΣΕΙΣ | |
2 | ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ‘’ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ’’
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ |
|
3 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ” | |
ΣΤ. | ΔΙΕΘΝΗΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ | ΤΟΝΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗ |
1 | ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΟΝΜΠΑΣ
ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΠΑΝΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ |
|
2 | ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ | |
3 | ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ & ΤΟΠΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ | |
Ζ. | ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ & ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ | ΝΙΚΟΣ ΦΙΝΤΙΚΑΚΗΣ |
1 | ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ / ACE | |
2 | ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ / UMAR | |
3 | ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ / EFAP | |
4 | ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ / ENACA |